16.12.12

Ευχαριστήριο




ευχαριστώ για το τίποτα
ευχαριστώ που μου έκλεισες την πόρτα κατάμουτρα
που σφράγισες όλα τα παράθυρα για να μην μπαίνει αέρας
που δεν απάντησες στα μέηλ και στα τηλεφωνήματά μου
που ύψωσες τείχη ανάμεσα σε μένα και τη δυνατότητα
που έκλεισες τους δρόμους τον κόσμο 
που έκανες την ελπίδα αναγραμματισμό
ευχαριστώ για το τίποτα που μ' έκανες να πιστέψω
να χαράξω σε βελούδινα πρωινά την αλήθεια μου
που τη βλέπεις και γελάς σε γαργαλάει το ψέμα σου
το ζώο που έγινες 
για να κάνεις την υπόσχεση κατάσχεση 
μαλάκα
εκπρόσωπε της κάθε εξουσίας υποτελή
που με κάνεις περισσότερο άνθρωπο
που μου δίνεις δύναμη για να σε συντρίψω
μόνο με την παρουσία μου απέναντί σου
απέναντί στο τίποτα που μου έδωσες και γι' αυτό
σ' ευχαριστώ

2 comments:

elkibra said...

Λαμπερά σκέφτεσαι.

Ευχαριστώ που μπήκες στο elkibra-rebetiko.

Πλησίασε, αν θες, το
http://www.facebook.com/kostas.ladopoulos1

Anonymous said...

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ